Pracownik |
Stanowisko |
Prowadzone sprawy |
Nr pokoju |
Nr telefonu (wew.) |
Gabriel Graczyk |
Wójt Gminy |
Wójt przyjmuje interesantów:
- w sprawach dotyczących gminy – poniedziałek 1000-1400;
- w sprawach skarg i wniosków – środa 1515-1615.
|
108 |
19 |
Referat Planowania, Rozwoju i Spraw Administracyjnych |
Aniela Kopaczewska |
Sekretarz Gminy,
Kierownik Referatu |
- W przypadku nieobecności Wójta, skargi i wnioski przyjmuje Sekretarz;
- Sekretarz przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej.
|
116 |
15 |
Renata Frankiewicz |
Zastępca Kierownika Referatu |
- Organizowanie i realizacja zadań inwestycyjnych
i remontowych przyjętych w Uchwale budżetowej
do realizacji;
- przygotowanie i przeprowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych, zadań inwestycyjnych
i remontowych, w tym:- przygotowanie dokumentów przetargowych z zachowaniem procedur ustawy
o zamówieniach publicznych, a w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umów, ogłoszeń, zarządzeń o powołaniu komisji przetargowej,
– udział w pracach komisji przetargowej, dokumentowanie prowadzonych postępowań.
|
104 |
22 |
Mateusz Żukowski |
Młodszy referent ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego |
- Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną
- prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem kryzysowym
|
001 |
21 |
Katarzyna Garstka |
Inspektor ds. edukacji |
- Sprawy z zakresu oświaty;
|
103 |
23 |
Martyna Goliszek |
Referent
ds. rolnych, ochrony środowiska
i przyrody |
- Sprawy rolne;
- dbałość i kontrola przestrzegania norm i przepisów prawnych dot. ochrony środowiska;
- sprawy związane z zezwoleniem na usuwanie drzew
i krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalaniem
i pobieraniem opłat z tego tytułu;
- sprawy z zakresu sporządzania i aktualizacji programu ochrony środowiska;
- edukacja ekologiczna;
- prowadzenie postepowań o środowiskowych uwarunkowaniach;
|
114 |
23 |
Jolanta Stanisławska |
Inspektor ds. rozwoju, planowania i zagospodarowania przestrzennego |
- Przygotowywanie opinii urbanistycznych przy braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
oraz robót budowlanych, przy których wykonywaniu
nie jest wymagane pozwolenie na budowę;
- przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
- udzielanie informacji w zakresie prawa budowlanego
i warunków technicznych wykonywania robót budowlanych i usytuowania budynków i budowli;
- udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania na terenie gminy Bulkowo.
|
114 |
18 |
Emilia Bigos |
Młodszy referent
ds. inwestycji
i zamówień publicznych (zastępstwo) |
- Organizowanie i realizacja zadań inwestycyjnych
i remontowych przyjętych w Uchwale budżetowej
do realizacji;
- przygotowanie i przeprowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych, zadań inwestycyjnych
i remontowych, w tym:- przygotowanie dokumentów przetargowych z zachowaniem procedur ustawy
o zamówieniach publicznych, a w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umów, ogłoszeń, zarządzeń o powołaniu komisji przetargowej,
– udział w pracach komisji przetargowej, dokumentowanie prowadzonych postępowań.
|
104 |
22 |
Wioleta Pacholska |
Inspektor
ds. projektów unijnych
i programów zewnętrznych |
- Sprawy z zakresu projektów unijnych i programów zewnętrznych
|
104 |
25 |
Monika Grabarczyk |
Inspektor
ds. projektów unijnych
i programów zewnętrznych |
- Sprawy z zakresu projektów unijnych i programów zewnętrznych
|
104 |
25 |
Ilona Natkowska |
Młodszy referent
ds. administracyjnych, zdrowia
i kultury |
- Obsługa sekretariatu Wójta Gminy Bulkowo;
- przyjmowanie korespondencji papierowej;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- prowadzenie spraw związanych z petycjami;
- sprawy z zakresu zdrowia i kultury.
|
107 |
19 |
Elżbieta Goleniewska |
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i realizacji programów gminnych |
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami
- prowadzenie spraw związanych z gminną ewidencją zabytków
- prowadzenie spraw związanych z gminnym programem rewitalizacji.
|
114 |
10 |
Dariusz Kowalewski |
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy, Archiwista zakładowy |
- Obsługa Rady Gminy Bulkowo;
- udostępnianie protokołów z sesji Rady Gminy, posiedzeń komisji Rady Gminy oraz uchwał Rady Gminy;
- udostępnianie dokumentów przechowywanych
w archiwum zakładowym.
|
115 |
29 |
Piotr Banaś |
Inspektor
ds. informatycznych
i ewidencji działalności gospodarczej |
- Obsługa i ochrona sieci teleinformatycznej w Urzędzie Gminy oraz w Gminnym Centrum Informacji;
- publikacja i aktualizacja informacji na oficjalnej stronie
i BIP Gminy Bulkowo;
- Sprawy związane z działalnością gospodarczą;
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
|
115 |
29 |
Iwona Kamińska |
Inspektor ds. kadr
i płac |
- sprawy kadrowe i płacowe.
|
105 |
24 |
Robert Stanisławski |
Inspektor ds. energetyki
i klimatu |
- Realizacja zadań wynikających z zapisów „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Bulkowo 2021-2025”
- Monitorowanie i aktualizacja „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Bulkowo na lata 2015-2030”
- Współpraca z WFOŚiGW w ramach rządowego programu pn. „Czyste powietrze”
- Współpraca z NFOŚiGW w ramach rządowego programu pn. „Mój Prąd”
- Realizacja polityki oraz wykonanie strategicznych kierunków rozwoju Gminy Bulkowo w zakresie energetyki, ochrony klimatu oraz gospodarki niskoemisyjnej
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z „programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi”.
|
012 |
26 |
Judyta Bratkowska |
Młodszy referent
ds. organizacyjnych, promocji
i sportu |
- Sprawy z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej;
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Sądem.
|
012 |
26 |
Referat Finansowy |
Mariola Rzymkowska |
Skarbnik Gminy, Kierownik Referatu |
- Sprawy finansowe Urzędu Gminy i Jednostek Organizacyjnych Gminy.
|
109 |
28 |
Małgorzata Atleńska |
Zastępca Skarbnika Gminy,Zastępca Kierownika Referatu |
- Nadzór nad rozliczaniem VAT
- ustalania prewspółczynnika dot. VAT
- planowanie i wykonanie budżetu.
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów Gminy.
|
106 |
17 |
Magdalena Niemirowska |
Główny księgowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Inspektor
ds. księgowości budżetowej |
- Sprawy finansowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości Urzędu oraz jednostek podległych
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostek
|
106 |
17 |
Alina Strzelczak |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
- Sporządzanie przelewów dla Urzędu Gminy i wszystkich jednostek organizacyjnych podległych gminie
- sporządzanie list płac dla pracowników obsługi szkół, stołówki i nauczycieli
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostek oświatowych podległych gminie
- sporządzanie rocznych PIT-ów dla pracowników szkół
- zastępstwo w prowadzeniu kasy w czasie nieobecności kasjerki.
|
110 |
11 |
Patrycja Szelągowska |
Młodszy referent
ds. księgowości budżetowej(zastępstwo) |
- Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy, GBP, Szkół, Gospodarki Komunalnej
- sporządzanie raportów kasowych w dniu podjęcia gotówki z Banku, oddzielnie dla każdej jednostki przekazywanie oryginałów do księgowości Urzędu
- ewidencja i gospodarka drukami ścisłego zarachowania
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy
- prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- sporządzanie przelewów dla Urzędu Gminy i wszystkich jednostek organizacyjnych podległych gminie.
|
110 |
11 |
Joanna Kochańska |
Podinspektor ds. księgowości budżetowej |
- przyjmowanie rachunków na stypendia i rozliczanie ich zgodnie z przyznaną decyzją
- sprawy związane z wystawianiem faktur za czynsz mieszkaniowy, użytkowy, dzierżawny, ścieki dowożone i inne np. wynajem sali i itp.
- sprawy związane z księgowaniem wpłat za czynsz mieszkaniowy, użytkowy, dzierżawny, ścieki dowożone i inne
- sprawy związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów Urzędu Gminy i pozostałych jednostek organizacyjnych.
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem VAT.
|
110 |
11 |
Marzena Warda |
Inspektor
ds. księgowości podatkowej |
- Sprawy związane z księgowaniem wpłat podatku rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych oraz opłaty za wodę i ścieki;
- wystawianie upomnień na zaległości i tytułów egzekucyjnych;
- przyjmowanie wniosków od rolników na zwrot podatku akcyzowego od zakupionego oleju napędowego
do produkcji rolnej;
- inne sprawy podatkowe.
|
002 |
14 |
Joanna Karwowska |
Inspektor
ds. księgowości podatkowej |
- Sprawy związane z opodatkowaniem gospodarstw rolnych i nieruchomości;
- rozpatrywanie wniosków o umorzenie, odroczenie
i rozkładanie na raty zaległości podatkowych;
- udzielanie ulg z tytułu nabycia gruntów i ulg inwestycyjnych;
- przyjmowanie wniosków od rolników na zwrot podatku akcyzowego od zakupionego oleju napędowego
do produkcji rolnej;
- wydawanie zaświadczeń o dochodowości z gospodarstw rolnych, oraz o niezaleganiu w podatkach;
- inne sprawy podatkowe.
|
002 |
14 |
Urząd Stanu Cywilnego |
Robert Wiśniewski |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, Koordynator GKRPA |
- Rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów;
- przyjmowanie zapewnień o braku okoliczności wykluczających zawarcie małżeństwa;
- wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa;
- transkrypcje aktów zagranicznych;
- prostowanie błędów w aktach;
- odtwarzanie aktów zaginionych – zniszczonych
przez okupanta ( lata 1940- 1945);
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński;
- wydawanie odpisów z akt stanu cywilnego;
- organizowanie jubileuszy 50-lecia pożycia małżeńskiego;
- wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk.
|
101 |
16 |
Jolanta Stanisławska |
Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
- Zastępuje Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
|
101 |
16 |
Mateusz Żukowski |
Młodszy referent ds. obywatelskich |
- Zameldowanie na pobyt stały i czasowy;
- wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego;
- zaświadczenia o zameldowaniu i wymeldowaniu oraz o numerze PESEL;
- zameldowanie i wymeldowanie cudzoziemców;
- obsługa dowodów osobistych;
- udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i cudzoziemców;
- prowadzenie i obsługa rejestru wyborców.
|
001 |
21 |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bulkowie |
Izabela Zuchora |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
- Prowadzenie oraz nadzór nad zadaniami własnymi
oraz zleconymi z zakresu pomocy społecznej;
- wydawanie decyzji w sprawach pomocy społecznej
z upoważnienia Wójta Gminy Bulkowo;
- Przewodnicząca Zespołu Interdyscyplinarnego
ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Gminie Bulkowo.
- Sprawy z zakresu obsługi świadczeń wychowawczych
oraz karty dużej rodziny.
|
004 |
36 |
Anna Jarocka |
Specjalista pracy socjalnej |
- Specjalista pracy socjalnej rejonu Bulkowo, Bulkowo Kolonia, Gniewkowo, Krubice Stare, Nowe Krubice, Nadułki, Nadułki Majdany, Nowy Podleck, Stary Podleck, Pilichówko, Pilichowo (Osiedle);
- przyjmowanie wniosków ws. dodatku mieszkaniowego oraz dodatku energetycznego.
|
005 |
13 |
Beata Fortas |
Specjalista pracy socjalnej |
- Specjalista pracy socjalnej rejonu Blichowo, Dobra, Golanki, Krzykosy, Osiek, Sochocino Praga, Rogowo, Szasty, Włóki, Worowice;
- sprawozdawczość z zakresu pomocy społecznej.
|
005 |
13 |
Joanna
Dominiak-Cylińska |
Pracownik socjalny |
- Pracownik socjalny rejonu Słupca, Nowe Łubki, Stare Łubki, Pilichowo Wieś, Sochocino-Badurki, Sochocino-Czyżewo, Gocłowo, Wołowa, Chlebowo, Daniszewo.
|
005 |
13 |
Małgorzata Filipowicz |
Specjalista
ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego |
- Sprawy z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych
oraz funduszu alimentacyjnego.
|
006 |
31 |
Monika Jóźwiak |
Asystent rodziny |
|
006 |
13 |
Gospodarka Komunalna przy Urzędzie Gminy w Bulkowie |
Piotr Woźniak |
Kierownik Gospodarki Komunalnej |
- Przyjmowanie interesantów w sprawach indywidualnych
z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, mieszkaniowej, gospodarki odpadami, utrzymania dróg i terenów gminnych.
|
102 |
27 |
Piotr Kaźmierowski |
Inspektor
ds. biurowych |
- Lokalizacja zjazdów, urządzeń, obiektów oraz reklam w pasie drogowym;
- wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót budowlanych;
- wycinka drzew w pasie drogowym dróg gminnych;
- konserwacja oraz bieżące remonty dróg gminnych.
|
118 |
12 |
Monika Górecka |
Młodszy referent
ds. biurowych |
- Konserwacja, utrzymanie oraz awarie gminnego wodociągu,
- konserwacja, utrzymanie oraz awarie sieci kanalizacyjnej,
- rozliczenie opłat za pobór wody oraz odprowadzanie ścieków.
|
118 |
12 |
Katarzyna Dominiak |
Referent
ds. utrzymania czystości
i porządku |
- Przyjmowanie deklaracji/korekt deklaracji mieszkańców Gminy Bulkowo o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- przyjmowanie wniosków o dofinansowanie demontażu
i utylizacji wyrobów azbestowych;
- przyjmowanie wniosków o wydanie zezwolenia
na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
- przyjmowanie wniosków o wpis do rejestru działalności regulowanej;
- przyjmowanie wniosków o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.
|
118 |
30 |